viernes, 9 de marzo de 2007

BaguL de LeS TiTelleS

L’EMBOLICADOR


1r sessió:

Els xiquets al arribar a classe (troben un sobre, o porta algú el sobre a la classe). El remiten es l’embolicador i va dirigit als xiquets del grup amb el que estem treballant.
Dintre del sobre hi ha la següent carta que llegiran els xiquets o el mestre, segons el nivell.

Hola amiguets i amiguetes:
Soc l’embolicador, m’agrada moltíssim el món dels contes i sempre que em regalen un em guarde els seus personatges, però com soc un despistat he armat tal embolic de personatges que ara no m’aclarisc per a ficar cada personatge amb el seu conte.

Em voleu ajudar?

Bé, si és així, prompte tindreu noticies meues.

Fins aviat!

L’EMBOLICADOR


2na sessió:


Apareix un altre sobre(amb la mateixa dinàmica de la primera sessió)

Hola amiguets i amiguetes:
Ja estic ací com us vaig dir.
Ací teniu els personatges dels contes intenteu endevinar a que contes pertanyen.

Al sobre hi han imatges plastificades dels contes i els contes als que pertanyen ( hi hauran contes molt coneguts i menys coneguts). Ací teniu una mostra( L’activitat es fa en gran grup i de forma oral)


3ra sessió:

Comença la sessió amb el sobre igual que les sessions anteriors.

Com vos ha anat?
Ara ací teniu un llistat de contes, intenteu relacionar-los amb els personatges.
Ajudeu-me a ordenar-los.
Si sou capaços de solucionar aquest gran problema que tinc us promet un regal.
Que vaja molt bé!
Adéu!
L’EMBOLICADOR

Es una activitat de lecto-escriptura, ja que han d’associar la imatge amb el títol escrit al cartell.


4a sessió:


Passem a treballar un dels contes d’abans més profundament.
Amb els següents passos.
- Presentem 4 imatges de l’interior del conte .
- Buscar la imatge de la portada.
- Triar al bagul de les titelles, amb els ulls tapats, la titella corresponent a aquest conte.
- Contem el conte.
- Amb les imatges que contem la història d’altra forma., un altre final...
- Puzle d’una imatge del conte.




No hay comentarios: